Ακμή (Μας ρωτάτε σας απαντάμε!) | Τιμοθέα Πατζίκα | Άνεμος magazine

Άνεμος Magazine 18/05/2018 0

%cf%84%ce%b9%ce%bc%ce%b7-%ce%b1%ce%ba%ce%bc%ce%b7-2

%ce%b5%cf%81%cf%89%cf%84%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf-2Αριάνδη 17 ετών:
Τι να κάνω με την ακμή μου;
Με ενοχλεί πολύ το δέρμα του προσώπου μου και ο δερματολόγος που απευθύνθηκα δεν με βοήθησε…

Μας ρωτάτε; Σας απαντάμε!

Ακμή είναι μια πολύμορφη δερματοπάθεια που οφείλεται στην ορμονική υπερπαραγωγή, που συντελείται την εποχή της εφηβείας σε αγόρια και κορίτσια. Εντοπίζεται στο πρόσωπο, στο λαιμό, στο στήθος και στη ράχη.
Θεραπεύεται με συνεργασία Αισθητικού και δερματολόγου.

Η θεραπεία της ακμής, είναι καλύτερα να γίνεται προληπτικά, πριν ακόμη αυτή εκδηλωθεί, δηλαδή στη φάση του συσσωρευμένου σμήγματος στους πόρους του δέρματος. Οι συχνοί καθαρισμοί, ως προληπτικό μέσο, στο εργαστήριο αισθητικής δίνει θαυμάσια αποτελέσματα.

Οι νέοι δεν πρέπει να «σπάνε» τα σπυράκια μόνοι τους ή να αδειάζουν τους πόρους, γιατί τότε δημιουργούν μόνοι τους την προκλητή ακμή. Τα ανδρογόνα είναι η κατεξοχήν ορμόνη της οποίας η υπερπαραγωγή προκαλεί την ακμή.

Η σύγχρονη άποψη για τη σχέση διαιτητικής και ακμής είναι ότι οι τροφές δεν ενέχονται στο πρόβλημα της ακμής. Επειδή όμως μία άλλη σύγχρονη άποψη λέει ότι «είμαστε αυτό που τρώμε» και αναμφισβήτητα η τροφή είναι η κυριότερη πηγή ενέργειας για τον ανθρώπινο οργανισμό, καλό θα είναι το διαιτολόγιο που θα ακολουθήσουν τα άτομα με ακμή να είναι πλούσιο σε βιταμίνες A, P.P., C, D και Ε.

Το διαιτολόγιο που πρέπει να ακολουθούμε όταν έχουμε ακμή

Η βιταμίνη Α. περιέχεται:
• στα καρότα
• στο λάδι ψαριών
• στο μαϊντανό
• στην μπίρα
• στα ραδίκια
• στο σπανάκι
• στο μαρούλι
• στο κάρδαμο
• στην ντομάτα
• στο λάχανο

Η Βιταμίνη P.P. περιέχεται:
στο συκώτι
• στο ψάρι
• στη μαγιά της μπίρας
• στο λάχανο
• στην ντομάτα
• στην ψίχα του πορτοκαλιού

Η βιταμίνη C περιέχεται:
στα περισσότερα φρούτα, ιδιαίτερα στα εσπεριδο­ειδή (λεμόνια, πορτοκάλια, φράπες)
• στο γάλα
• στο κρεμμύδι
• στα πράσινα λαχανικά (κυρίως ωμή πιπεριά)

Η Βιταμίνη D περιέχεται:
στα αυγά
• στο λάδι συκωτιού
• στο λάδι ψαριού
• στην μπίρα

Βιταμίνη Ε, βιταμίνη της γονιμότητας. Περιέχεται:
στον κρόκο αυγού
• στα δημητριακά
• στο μαρούλι
• στο κάρδαμο
• στο λάχανο
• στο μέλι
• στο λάδι του άνθους του σιταριού

🌹 Για οποιοδήποτε πρόβλημα ομορφιάς
γράψτε μας και εμείς θα σας δώσουμε την λύση.
Mail: tim.patzika@gmail.com

• Βρείτε την Τιμοθέα Πατζίκα στο facebook:
https://www.facebook.com/tpatzika?ref=br_rs

• Σχετικοί σύνδεσμοι:
Βιογραφικό σημείωμα
www.lemfiko.gr
www.symvoulosomorfias.gr

%cf%84%ce%b9%ce%bc%ce%b7-%ce%b1%ce%ba%ce%bc%ce%b7

Leave A Response »


× 7 = 42